2015. május 18., hétfő

Bali összefoglaló fotókkal

Amióta legutóbb írtam, azóta szörföztünk főleg, meg találkoztunk kinti barátokkal is, Lacival és Arival meg Antonnal és Christinnel. Előbbiekkel elmentünk megnézni az ú.n. Secret Beachet, ami arról híres, hogy egy nagyon szép strand és a mögötte álló hatalmas sziklafalak váltak a tömegturizmus áldozatává, 50 m mélyen a sziklába vájt utakkal, és 10 hektáros buszparkolóval. Az itteni mészkőnek állítólag magas a titán-oxid tartalma - nem tudom, ennek lehet-e köze az átalakításhoz. Mindenesetre a belföldi (főleg jávai) turizmusnak ez a közepe, ezrével vannak itt az indonéz csoportok.

Balra a természet munkája, jobba az emberé
Voltunk még egy olyan helyen is, ahol 5 vallás templomai vannak egymás mellett - na ez tényleg érdekes volt, bár most az összes templomról nem raknák ki fotót:

Katolikus
Hindu
Voltunk még vacsizni is egy Pepito nevű kínai helyen,

majd vásároltunk, kb. 100 imbecillis kinai turista társaságában, amit valami rohadék turistabusz operátor a boltnál tett ki. És még csak nem is szuvenírt vettek a rohadékok, hanem nagybevásárlást csináltak, mintha nem lenne holnap. És mit vettek? Forró vízben oldódó szar kínai tésztát, a barmok.

Christinékkel meg iszogattunk kicsit a Rock Bar után, de arról már tettem föl képeket.

Szörf tekintetében főleg Balangan volt, minden nap én voltam az első kint 5:40-kor, de sajnos elég nagy swell nem volt, úgyhogy a csőbe be, majd kijövés még várat magára. Zsombival azért meglátogattuk Ulut is, mert azt azért mégse lehet kihagyni. Ott találkoztunk Atusékkal is, akik elég komolyan tolták ott a tömegben is, masszív hullámokat vive. Életem egyik legjobb ride-ját mentem, úgyhogy megérte fightolni a kb. 100 szörfössel odakünn.
Daninak hála még egy fotó is van az egyik ride-omról, Zsombinak hála meg az Ulus hangulatról (Zsombi Ulus képeit Instagramon tudjátok megnézni, itt a jobboldali sávban van az Insta gyűjtemény)

Miköőly Papa Uluwatun
Amikor még előtte Balanganon toltuk együtt, az volt talán a top session idén: Naplemente, kb 20-an a sziklánál, de nincs hiszti, mindenki nevetgél, van hullám bőven, minden másodikat magyarok visznek, ott van mindenki egyszerre: Miki, Kati, Zsombi, Átus és Márti is, óriási hangulat, naplemente, meleg víz és narancsos-lilás árnyalatú fények, amik aztán szép lassan feketébe váltanak. Na az tényleg szörf volt! :)

Utolsó nap még bementünk a városba vásárolni, ami szerény sikerrel zárult, de legalább Chavitoonak vettünk szörfgatyát a Whatsapp segítségével: Ilyen képeket küldözgettünk, ő meg mondta, hogy melyik tetszik, melyikből kérdezzünk méretet. A boldog nyertest most nem mutatjuk, majd Chavitoo úgyis fogja! :)

Egy idő után beszóltak, hogy elég lesz a fotózásból
Volt még balinéz masszázs, hazafele motorozás elhagyott utakon, faluhelyen, erdőszélen, parázva, meg búcsú Balangantól, reggel 3-kor kelés, e-mailben olvasás, hogy mégis egy órával később kell indulni a reptérre, de akkor már nem lehet tovább alvás, aztán meg végül elindulás is.

Azóta elrepültünk Yogyakartába, aztán Dzsakartába, végül Padangba - mindezt úgy másfél nap alatt. Most itt vagyunk, holnap indulunk hajóval Mentawaira, amitől Csillu és Chavitoo is parázik, reméljük nem jogosan. 3 óra motorcsónakkal az Indiai-óceánon nem egy leányálom valószínűleg, de azért reméljük az állatvilágból inkább delfinekkel találkozunk majd, mint rókákkal. :)
Ha megérkeztünk, megírom ennek a három helynek a történéseit is, fotókkal meg mindennel (elég jók készültek amúgy :).
Na láw

U.I. van még sok jó kép Bááliról, azokat majd kirakom pikázára, addig is itt van néhány Balangani kép, Dr. Kap Levente rendelőjéből:

Plusz egy ráadás Móki kérésére: szumátrai Kap Levente (élőben nyilván sokkal szebb és kevésbé rózsaszín volt) - Mégsincs kép, mert az még nincs átmásolva, úgyhogy majd legközelebb. Közen megszólalat a müezzin :) Remélem reggel 5-kor nem fogom hallani...

7 megjegyzés:

1. Ez nagy Schrafen volt, apa! Élvezettel olvastam.

VálaszTörlés
  2. jesszus az a hajo az instan!!!! aaaaaa!!!! irjatok, ha odaertetek!!!!!!!!!!!
    *moki*

3. az Ulus kép király! fotósoktól nem vettetek über zoomos képet?

VálaszTörlés
  4. 6 oraja indultatok el azzal a borzalmas hajoval es meg mindig nincs valasz!!! rosszul leszek lassan!!!!!!!!!! *moki*

5. Bocs Moki! :) térerő nem igazán van csak néha, a nethez meg idő kelletT.

6. @Peti király, örülök
    @GT nem, mert annyira nem volt állat, remélem majd itt csinálnak. Bár edig nem volt fényképezés...

7. na vegre!!!! nemtom hanyszor frissitettem tegnap ota ... *moki*

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.